Zdjęcia firmowe – dlaczego warto pokazać się światu?
Choć w myśleniu daleko nam do przeszłości, a w działaniach skupieni jesteśmy na tym, co będzie. Trudno nie zgodzić się ze starym i dobrym „jak cię widzą, tak cię piszą”. Profesjonalnie zrobione zdjęcie to jedno z bardziej skutecznych narzędzi wspierających działania marketingowe. Zależy Ci na tym, by w wiarygodny sposób wysłać komunikat o wartościach, jakimi kieruje się Twoja firma? Rozważ wykorzystanie w tym celu spersonalizowanych zdjęć w firmie. Wizerunek w biznesie kształtować można na wiele sposobów, jednak wciąż najlepszym jest autentyczny i wiarygodny przykład. Wyraź go fotografią.
– Stwórz wizerunek profesjonalisty – zaprezentuj firmę od jak najlepszej strony.
– Zrób dobre wrażenie – pokaż, że jesteście zgraną drużyną.
– Zadbaj o dobre zdjęcie grupowe – pokaż na zdjęciu, że jest Was więcej.
Fotografia korporacyjna – nie trend a konieczność
Gdy na rynku coraz trudniej znaleźć specjalistę w danej dziedzinie, walka o pracowników staje się niezwykle skomplikowana. Oprócz warunków finansowych, socjalnych i benefitów zwracają bowiem uwagę na atmosferę panującą w firmie. Zresztą – nie ma się czemu dziwić. Skoro możliwe jest połączenie przyjemnego z pożytecznym, wybór wydaje się oczywisty.
Jak zatem pokazać, że Twoją firmę tworzą ludzie, dla których przyjaźń i współpraca są wartościami nadrzędnymi w realizacji projektu? Najlepiej poprzez dobre zdjęcia grupowe w ferworze pracy! Z chęcią utrwalimy wizerunek Twoich pracowników. Zrobimy to jednak tak, by czuli się komfortowo i z chęcią wzięli udział w sesji biznesowej. Materiał świetnie sprawdzi się w działaniach employer brandingowych i pomoże pozyskać do zespołu nowe wartościowe osoby.
Zdjęcia grupowe – pokaż swój potencjał
W ferworze pracy, pomiędzy kolejnymi zadaniami, podczas wspólnego lunchu czy przy ekspresie do kawy – to od Ciebie zależy, jak pokażesz swoich pracowników. Zastanów się, na jakim wizerunku w biznesie Ci zależy. Wolisz prezentować firmę w luźnym stylu czy zachować „powagę w biznesie”? Jedno jest pewne – pomożemy Ci odpowiednio zaaranżować scenerię, aby przedstawić wybraną wersję. Opowiedz nam o Waszej branży, działalności, wskaż punkty charakterystyczne, wspomnij wewnętrzne anegdoty. Jesteśmy pewni, że za pomocą obrazu napiszemy świetną historię Twojego przedsiębiorstwa. Niezależnie jednak od tego, na co się zdecydujesz, zdjęcia firmowe, grupowe są dla Was – chcemy, żebyście to Wy czuli się z nimi dobrze i mogli się niby śmiało posługiwać.
Fotografia zespołów – kogo najlepiej pokazać na zdjęciach firmowych (grupowych)?
Na zdjęciach firmowych warto pokazać:
– zespoły, które pracują razem (zarząd, dział HR, dział PR),
– usługi, które świadczy firma,
– pracowników tworzących wspólny projekt,
– nowe osoby w zespole, aby poczuli się jego częścią,
– pracowników fizycznych na produkcji lub przy montażach,
– wszystkich razem na zdjęciu grupowym,
– siedzibę i wnętrza biura.
Jak się przygotować? Kilka wskazówek dotyczących fotografii korporacyjnej
A na koniec kilka wskazówek, jak przygotować się do sesji biznesowej. Jesteśmy przekonani, że okażą się dla Was przydatne:
– poinformuj pracowników, o planowanej sesji i korzyściach płynących z sesji korporacyjnej. Świadomi i dobrze przygotowani z pewnością chętnie wezmą w niej udział
– wspólnie ustalcie, w jakich sytuacjach chcecie się pokazać. Taka sesja to także świetny pomysł na integrację i polepszenie relacji w zespole
– pozwól pracownikom odpowiednio przygotować się do udziału w sesji. Daj im czas, by mogli zadbać o stylizacje i fryzury – wizażem zajmiemy się my.
– zapytaj, jakie mają oczekiwania względem fotografii korporacyjnej. Być może wniosą w plan sesji same dobre pomysły;
– nie bój się prosić o pomoc ekspertów. Jesteśmy po to, by doradzać Wam na każdym etapie pracy nad tworzeniem Waszego fotograficznego wizerunku.
Zainteresowały Cię sesje biznesowe? Chcesz przedstawić swoją firmę na fotografii korporacyjnej? Śmiało, odezwij się do nas i stwórz profesjonalny materiał reklamowy.