Wewnętrzne eventy firmowe – dlaczego warto je uwiecznić na zdjęciach?
Firmowe eventy wewnętrzne takie jak jubileusz firmy czy otwarcie nowego biura/parku maszynowego/hali magazynowej to świetny sposób na promocję i korzystne zaprezentowanie się w oczach potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Warto do takich wydarzeń solidnie się do nich przygotować i zaplanować wszystkie współprace i elementy agendy. Jednym z nich jest zatrudnienie fotografa, który wykona profesjonalną fotorelację z tego wydarzenia.
Jak zdjęcia eventowe wpływają na wizerunek firmy?
Zdjęcia publikowane na portalach, gazetach czy social mediach w znacznym stopniu kreują sposób odbioru firm, czy osób zarządzających. Ważne, abyśmy mieli wpływ na to, jakie zdjęcia ukażą się po zakończeniu wydarzenia. Odpowiednie zdjęcia eventowe wysyłane do mediów zaraz po jego zakończeniu mogą pomóc zbudować i przede wszystkim kreować właściwe pozytywne wrażenie o firmie. Fotorelacje z wydarzeń pozwalają firmie zaistnieć w świadomości konsumentów i pokazać takie wydarzenia z jak najlepszej strony, często w dużej lepszym wydaniu niż było w rzeczywistości. Dobre zdjęcia eventowe umożliwiają lepsze poznanie marki, wartości, jakimi się kieruje oraz atmosfery, jaka panuje wśród współpracowników i partnerów biznesowych. Po wydarzeniu nasi goście mogą otrzymać fotorelację z wydarzenia wraz z podziękowaniami za przybycie i kilkoma spersonalizowanymi zdjęciami danej osoby z tego eventu.
Pamiątka na lata, która stanie się Twoją wizytówką
Fotografowanie najważniejszych wydarzeń z życia firmy takich jak jubileusze, podsumowania roku czy wizytacje partnerów biznesowych to nie tylko okazja do zaistnienia w świecie biznesu. Wykonane zdjęcia możesz później wykorzystać na wiele sposobów. Jednym z nich jest umieszczenie ich na profilu w mediach społecznościowych czy stronie www. Wszelkiego rodzaju wartościowe spotkania zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem internautów. Same zdjęcia mają również wartość sentymentalną i po wielu latach działania firmy dobrze wraca się do historycznych kadrów z danego wydarzenia. Zdjęcia przedstawiające jak powstawała firma oraz pokazujące jej największe sukcesy dobrze wpływa na pozyskanie nowych klientów i utrzymywania dobrych relacji z obecnymi.
Marketing za pomocą zdjęć to podstawa
Warto wziąć to pod uwagę przy planowaniu takich wydarzeń, że każda firma chce przecież zaprezentować się jak najlepiej. Właściwe ujęcia, odpowiednie światło a przede wszystkim naturalność i dobra energia – to klucz do sukcesu wizerunkowego firmy. Sztuką jest oddać te wszystkie emocje i złapać najważniejsze momenty na zdjęciach. Dlatego warto zlecić to zadanie profesjonalistom w fotografii eventowej, którzy zrobią świetny materiał marketingowy kiedy Ty będziesz mógł zająć się spędzaniem podczas tego ważnego dnia. Jeśli dzięki temu prostemu zabiegowi Twoi wyjdą również korzystnie, to dalsze sukcesy są już kwestią czasu”.