Zdjęcia produktowe dla Chatlon

Zdjęcia produktowe dla Chatlon

Przedstawiamy realizacje zdjęć produktowych dla firmy Chatlon zajmującej się produkcją koszul oraz garniturów na miarę. Zdjęcia zostały wykonane na potrzeby strony internetowej oraz folderów reklamowych firmy.

Sprzedając produkty w sklepie internetowym, ich prezentacja oraz marketing są tak samo ważne, jak jakość i wykonanie. Klienci bombardowani są obrazami towarów o różnych kształtach i rozmiarach. To powoduje u nich nierzadko zakupowy zawrót głowy. Chcąc uniknąć zaszufladkowania produktu do tych wypychanych z podświadomości, należy dużą wagę przywiązać do prezentacji towaru. Ponieważ kupujący w sklepie internetowym nie mogą przed zakupem przetestować produktu, ważne jest, aby przedstawić go klarownie, dokładnie i atrakcyjnie na fotografii.

Profesjonalnie wykonane zdjęcia produktów potęgują lepsze pierwsze wrażenie

Zdjęcia produktów przyciągają uwagę. Kupujący chcą mieć pewność, że produkt odpowiada ich oczekiwaniom, niezależnie od tego, czy szukają określonych kolorów, rozmiarów, stylów czy innych cech produktu.

Fotografie pomagają klientowi lepiej zrozumieć produkt i wzmacniają wizerunek marki

Zakupy online to przede wszystkim wygoda. Jedną z rzeczy, której brakuje temu doświadczeniu, jest możliwość fizycznego obcowania klienta z produktem, który jest dla niego interesujący. Wysokiej jakości zdjęcia produktów – z różnych perspektyw – pomagają wypełnić tę lukę, dostarczając klientom potrzebnych informacji. Gdy odbiorcy mają ułatwiony dostęp do informacji, o wiele częściej wrócą po więcej.

Dobre zdjęcie produktu działa jak ambasador marki – opisuje Twoją firmę i styl w jeden prosty i skuteczny sposób. Niezależnie od tego, jakiego typu i wielkości jest Twoje przedsiębiorstwo, zdjęcia produktów wzmacniają markę i czynią ją jeszcze bardziej rozpoznawalną na rynku.

Jakościowe zdjęcia + unikalny opis produktu = większa sprzedaż i rozpoznawalność

Zwrot z inwestycji w wysokiej jakości zdjęcia produktów zwiększy się, gdy uzupełnią go unikalne opisy. Im więcej informacji o produkcie, tym większe zainteresowanie jego kupnem i większe szanse na znalezienie go w wyszukiwarce. Niepowtarzalne opisy produktów zachęcają klientów do zakupu i zwiększają zaufanie do marki.

Wykonując zdjęcia produktu, pamiętaj o kilku najważniejszych zasadach

Jakość

Wysoka jakość jest absolutną koniecznością. Jeżeli chcesz, aby Twoi klienci uzyskali jak najbardziej klarowny obraz tego, co oferujesz, postaraj się, aby wysokiej jakości zdjęcia stały się nieodłączną częścią sklepu internetowego.

Tło

Zdjęcia produktowe powinny być wykonywane na neutralnym tle. Taka fotografia ma pokazać produkt w prosty i bezpośredni sposób oraz skupiać uwagę. Kolorowe czy wzorzyste otoczenie tylko rozproszy odbiorcę, powodując skutek odwrotny do zamierzonego.

Oświetlenie

Fotografia oznacza dosłownie rysowanie światłem, więc można bezpiecznie założyć, że oświetlenie jest jednym z ważniejszych elementów w fotografii każdego typu. Światło jest kluczem do stworzenia udanego obrazu produktu. Określ dokładnie ciemność i jasność, ton, atmosferę i nastrój zdjęcia. Zastanów się, czy Twój produkt lepiej fotografować w świetle dziennym czy sztucznym. Aby podkreślić odpowiednio tekstury, kolory i jaskrawość obiektu, musisz być świadomy i odpowiednio manewrować oświetleniem.