Zdjęcia wizerunkowe dla Move Yourself

Zdjęcia wizerunkowe dla Move Yourself

Przedstawiamy realizację zdjęć wizerunkowych dla trenerów personalnych Move Yourself. Wykonaliśmy sesję wizerunkową na potrzeby strony internetowej oraz Social Media.

Czy warto zamieszczać zdjęcia pracowników na stronie firmy?

Wykorzystywanie zdjęć pracowników – od postów w mediach społecznościowych, przez raporty roczne, aż do filmów demonstracyjnych o produktach – to świetny sposób na pokazanie osobowości firmy. Gdy klient odwiedza Twoją stronę www, chce poznać Twoją firmę i pracowników. Dzieje się tak, ponieważ częściej decydujemy się na prowadzenie interesów z kimś, kogo znamy i komu ufamy. Ogólnodostępne zdjęcia stockowe w tym przypadku nie pomagają. Najlepszym sposobem, aby potencjalni klienci mogli poznać Twoją firmę, jest pokazanie im rzeczywistych zdjęć zespołu i tego, czym zajmujesz się na co dzień.

Zdjęcia pracowników w odbiorze potencjalnych klientów

Osoby przeszukujące internet w poszukiwaniu produktów lub usług, stają się coraz bardziej wyczulone i z łatwością potrafią na pierwszy rzut oka ocenić firmową witrynę. Co dzieje się, gdy trafią na stronę www, która jako kolejna powiela schematy, umieszczając bezpłatne zdjęcia pobrane ze stocka? Opuści stronę, nie nawiązując żadnej relacji. Pamiętaj, że wybór zdjęcia, które będzie po prostu ładnie wyglądać, często może być niewłaściwym posunięciem. Oryginalne zdjęcia budują logiczne połączenie między Twoją witryną i tym, co oferujesz potencjalnemu klientowi. Jeśli dasz mu możliwość zobaczenia Twojej firmy oraz pracowników, poczuje się tak, jakby kontaktował się z ludźmi, których zna.

Zdjęcia są nieodzownym elementem komunikacji marki, zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronie internetowej. Pokazują klientom osobowość firmy, którą tworzą pracownicy. Sesja zdjęciowa pozwala na określenie odrębnego, unikatowego stylu, który później będzie łatwy do zidentyfikowania w różnych kanałach komunikacji.

Dlaczego warto inwestować w profesjonalne zdjęcia dla swojej firmy?

Wciąż mówi się o tym, że to content jest królem – od postów na blogu, portalach społecznościowych, aż po strony internetowe. Ale content wymaga czegoś więcej niż dobrze napisanego tekstu, aby był skuteczny – musi zostać zauważony. Najważniejszym ze sposobów na uzyskanie zauważenia jest użycie zdjęć, które nie tylko uzupełnią treść, ale również przyciągną uwagę czytelnika.

Profesjonalnie wykonana sesja zdjęciowa to również przewaga Twojej firmy nad konkurencją. Wysokiej jakości obrazy wyróżniają się z tłumu i sprawiają, że firma nie tylko zyskuje osobowość ale również profesjonalizm. Dzięki fotografiom Twojego zespołu informujesz klientów, że za jakością świadczonych usług lub dostarczanych produktów stoją prawdziwi ludzie, wykonujący swoją prace jak najlepiej i troszczący się o nich każdego dnia.