Zdjęcia produktowe dla Green Home Design

Zdjęcia produktowe dla Green Home Design

Realizacja zdjęć produktowych dla Green Home Design. Zdjęcia zostały wykonane na potrzeby strony internetowej oraz folderów reklamowych firmy. Dodatkowo sesja zdjęciowa produktu z aranżacją.

Nie ma wątpliwości, jak ważna w prowadzeniu sklepu internetowego jest fotografia produktowa. Prawie połowa konsumentów kupujących przez internet uważa, że zdjęcie produktu o wysokiej jakości to jeden z czynników mających największy wpływ na zakup. Każdy potencjalny klient przed wybraniem danego produktu pragnie go jak najlepiej poznać. Dlatego istnieje jedna podstawowa zasada przy wykonywaniu zdjęć produktowych – im więcej szczegółów na zdjęciu, tym lepiej. Ważne w fotografii produktowej jest również odpowiednie tło i aranżacja wnętrza – w przypadku, jeśli zdecydujemy się na ukazanie pełnej funkcjonalności oferowanego przez nas produktu.

Wybrane tło będzie miało wpływ na odbiorcę

Wybranie odpowiedniego tła może silnie wpłynąć na to, jak klienci będą postrzegać produkt. W zależności od tego, czy chcesz pokazać, że twój produkt przeznaczony jest tylko dla konkretnych branż czy do korzystania w codziennym życiu, warto rozważyć, czy chcesz przedstawić go na białym, jednolitym tle czy też umieścić w określonej scenerii. Coraz więcej firm prezentujących swoje produkty rezygnuje z wyrazistego tła na rzecz odpowiedniej aranżacji, w którą produkt idealnie się wkomponuje, przy okazji ukazując walory estetyczne w określonym wnętrzu.

Fotografia produktowa – jaki rodzaj tła wybrać?

Istnieją dwa główne rodzaje tła w fotografii produktowej, które można zastosować przy prezentacji produktu. Pierwszy rodzaj – najbardziej powszechny i standardowy – to czyste, jednolite, białe tło. Kompozycja obejmuje tylko polecany w danej grupie produkt z różnej perspektywy lub w formacie 360 stopni– tak, aby klient miał wrażenie, że ogląda go na żywo.

Drugi rodzaj tła to wcześniej przygotowana aranżacja. Takie fotografie ukazują funkcjonalność produktu oraz jego zastosowanie w docelowym środowisku. Produkty ukazane w różnych sceneriach mają za zadanie przede wszystkim ukazanie głównego przeznaczenia produktu oraz jego kontekst tematyczny. Produkty prezentowane we wnętrzu mogą również podpowiedzieć konsumentowi, w jaki sposób sam może je zastosować. Tego typu fotografie zwiększają emocjonalne zaangażowanie wśród odbiorców. Podpowiadają klientom pewne rozwiązania, tym samym wpływając bezpośrednio na ich wyobraźnię i znacznie większą swobodę twórczą.

Jeśli chcesz wyróżniać się na tle konkurencji i sprawić, by twoje produkty miały emocjonalny wpływ na potencjalnych odbiorców, warto wznieść się na wyżyny wyobraźni i kreatywności. Czasami zdjęcia prostych, codziennych produktów mogą stać się niesamowitymi i atrakcyjnymi, kiedy zostaną zaprezentowane w odpowiednio do tego przygotowanym wnętrzu.

Obejrzyj nasze portfolio fotografii produktowej (http://pixagency.pl/fotografia-reklamowa/) i skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz wsparcia profesjonalnego fotografa.

Menu