Pamiętaj, że w procesie reklamowania swojej firmy ważne są zarówno treści, jakie publikujesz w internecie, jak również zdjęcia, którymi się dzielisz ze swoimi odbiorcami. Obok zdjęć personelu czy produktów, które tworzysz lub sprzedajesz, ważne jest też zaprezentowanie samej siedziby firmy. Dlaczego? Wpływa to na kilka czynników, o których piszemy poniżej. 

Po co publikować zdjęcie siedziby na stronie internetowej?

Zdjęcia przyciągają uwagę klienta i sprawiają, że profil firmy jest dla niego bardziej atrakcyjny, a co za tym idzie, zostaje na nim dłużej lub częściej go odwiedza, generując większy ruch na stronie. Z badań przeprowadzonych przez Google wynika, że strony ze zdjęciami firm cieszyły się o ponad 40% większym zainteresowaniem potencjalnych klientów, w porównaniu z tymi, które zdjęć nie miały. 

  • Fotografie firmy prezentujące jej siedzibę z zewnątrz pozwolą klientom łatwiej ją rozpoznać. Zamiast błądzić po kolejnych numerach ulicy, szybciej zidentyfikują budynek, jeśli wcześniej widzieli go już na zdjęciach podczas przeglądania strony internetowej.
  • Z kolei fotografie wnętrz budynku pokazują charakter firmy, jej profesjonalizm oraz atmosferę, jaka tam panuje. Te wszystkie czynniki są bardzo ważne w procesie budowania zaufania klientów. 

Jak zrobić profesjonalne zdjęcia siedziby firmy?

Pamiętaj – oprócz tego, że zdjęcia powinny się znaleźć na stronie firmy, ważne jest również to, aby były one dobrze wykonane. Nieostre i źle wykadrowane fotografie nie zachęcą klientów do skorzystania z usług firmy, ponieważ nie wyglądają one profesjonalnie. Aby zbudować dobrą markę, warto zadbać o każdy aspekt jej prezentacji w sieci. 

Aby budynki i wnętrza prezentowały się dobrze, potrzeba właściwego ujęcia, które pokaże je z odpowiedniej perspektywy. Większe budynki dobrze jest zaprezentować wraz z otaczającą je okolicą. W tej kwestii świetnie sprawdzają się ujęcia z drona, które dobrze pokazują miejsce, w jakim znajduje się siedziba firmy. 

zdjęcie siedziby