Zdjęcia w kancelarii prawnej – skórzany fotel i mosiężna lampa? Obalamy mity, pokazujemy nowe rozwiązania
Sesje wizerunkowe różnych grup zawodowych to już niemal obowiązek. Do dziś w wyobraźni niektórych ludzi prawnicy funkcjonują jako niedostępni, chłodni ludzie operujący wyuczonymi przepisami prawa. Najwyższa pora to zmienić!
Na podstawie doświadczenia z wykonywania sesji fotografii biznesowej w Krakowie (i innych miastach Polski) wyjaśniamy, jak odczarować skostniałe i nieprawdziwe wyobrażenie na temat prawników. Na co zatem warto zwrócić uwagę, robiąc zdjęcia w kancelarii prawnej? Poniżej kilka sugestii, które, naszym zdaniem, świetnie się sprawdzają.
Prawnik to profesjonalista i … człowiek, którego powinna zainteresować fotografia biznesowa
W fotografii wizerunkowej zawsze dążymy do pokazania naturalności. Sztywne, majestatyczne pozy i poczucie wyższości na twarzy to zły kierunek kreowania wizerunku prawnika. Na rynku jest mnóstwo kancelarii prawnych i doświadczonych prawników – jak zatem przekonać klienta, żeby wybrał właśnie Ciebie? Najlepiej zachęcić go szczerym uśmiechem i profesjonalnym podejściem.
- Nic tak nie buduje zaufania, jak naturalność i otwartość na innych. Na zdjęciach można pokazać to na wiele sposobów.
- Ze względu na wykonywany zawód, fotografie mogą być zrobione w stonowanej przestrzeni. Pokażą one Twój profesjonalizm, a zarazem ludzką twarz.
- Pokaż, że oprócz znajomości aktów prawnych, znasz się też na ludziach, ich potrzebach i dążeniu do sprawiedliwego rozwiązania ich spraw.
Jak się dobrze zaprezentować na biznesowej sesji zdjęciowej w np. krakowskiej kancelarii?
Oprócz wspomnianej naturalności warto wziąć pod uwagę kilka innych kwestii. Poniżej pokrótce je umówimy.
- Ubiór
Ubranie to nasza wizytówka. Dobierz elementy swojej garderoby w taki sposób, aby oddawały charakter Twojego zawodu i osobowość. W przypadku prawników może to być elegancki garnitur lub dobrze skrojony kostium, który doda powagi i wiarygodności. Nie zapomnij jednak, żeby nie uzyskać efektu przebrania – na zdjęciach masz być przede wszystkim sobą. Dlatego tak ważną kwestią jest to, abyś czuł się swobodnie w swoim ubraniu.
2. Otoczenie
Miejsce, w jakim przeprowadzana jest sesja, to kolejny ważny aspekt. Może to być stosownie zaaranżowane studio fotograficzne, Twój gabinet pracy lub przestrzeń kancelarii, w której jesteś na co dzień. Sposób, w jaki urządzona jest Twoja przestrzeń pracy, również świadczy o Tobie i Twoim podejściu do klienta.
Jeśli nie jesteś pewien, w jakiej przestrzeni najlepiej będzie przeprowadzić spotkanie z fotografem, skonsultuj to z nim jeszcze przed sesją biznesową. Kraków kusi wieloma miejscami, ale małe miasta również mogą być atrakcyjne. Ustalcie szczegóły i wspólnie wybierzcie odpowiednią przestrzeń.
3. Współpracownicy
Jeśli zależy Ci na pokazaniu ducha współpracy w Twojej kancelarii – pokaż się na zdjęciach razem ze swoimi pracownikami. Każdy z Was jest inny, zajmuje się różnymi działami prawa, dzięki czemu świetnie się uzupełniacie. Wtedy łatwo pokazać, że tworzycie profesjonalny, różnorodny zespół ludzi, którym zależy na dobru waszych klientów. Zachęćcie ich uśmiechem i dawką dobrej energii płynącej ze zdjęć.
Potrzebujesz konsultacji w sprawie sesji zdjęciowej? A może szukasz dobrego fotografa na sesję biznesową w Krakowie? Właśnie go znalazłeś! Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli wspólnie omówić szczegóły współpracy.