Zdjęcia reklamowe dla Malinowy Raj

Fotografia reklamowa – Malinowy Raj

Przedstawiamy realizację zdjęć reklamowych dla Malinowy Raj, trzeci obiekt należący do sieci Malinowe Hotele uznanych za najlepsze w Polsce hotele Medical & Resort SPA. Celem sesji zdjęciowej było zaaranżowanie pobytu konkretnej grupy docelowej w obiekcie wypoczynkowym i wykonanie zdjęć podczas korzystania z oferowanych atrakcji. Wykonane podczas sesji zdjęcia reklamowe będą wykorzystane m. in. na bilboardy, stronę internetową, fanpage, plakaty oraz ulotki reklamowe.

Fotografia reklamowa to obecnie podstawa działań marketingowych w internecie. Firmy, które pragną zaprezentować swoje usługi w jak najlepszym i najkorzystniejszym świetle, często wykorzystują do swoich sesji reklamowych profesjonalnych modeli. Jaka jest więc rola modela w fotografii reklamowej? Czym kierować się przy wyborze odpowiednich osób?

Produkt i usługa czy model – kto gra pierwsze skrzypce?

Wykorzystanie modeli w fotografii reklamowej stanowi istotną kwestię w kampanii marketingowej, szczególnie jeśli chodzi o działania e-commerce czy też działania reklamowe przedstawiające konkretną usługę. Dobre zdjęcie zachęca klientów do posiadania danego produktu. Za pomocą zdjęć reklamowych z wykorzystaniem modela można opowiedzieć interesującą i realną historię, ukazującą konsumentowi, w jaki sposób korzystać z produktu i jak on się sprawdzi w codziennym użytkowaniu. Chęć posiadania reklamowanego obiektu lub skorzystania z usługi natychmiast pobudza wyobraźnię odbiorcy.

Emocje – główna rola modela w fotografii reklamowej 

Model, który pozuje z reklamowanym produktem, to osoba bezpośrednio oddziałująca na odbiorcę. Jest to rodzaj reklamy wykorzystywanej do osobistego zaangażowania konsumenta z prezentowanym produktem. Pozujący w zdjęciach reklamowych przede wszystkim ma za zadanie wywołać u klienta określone emocje, które w pozytywny sposób wpłyną na odbiór reklamy i wzbudzą w nim chęć zakupu danego towaru czy skorzystania z promowanej usługi.

W zależności od tego, jakie emocje chcemy wywołać u klienta – szczęście, poczucie wyjątkowości, przyjemność – musimy wybrać scenerię z odpowiednią atmosferą i nastrojem. Ważny jest nie tylko model, ale i samo miejsce, w którym odbędzie się sesja zdjęciowa. Przykładowo, reklamując usługi hotelowe czy spa wellnes, należy w taki sposób zaaranżować przestrzeń, aby miejsce kojarzyło się z pozytywnymi emocjami, przedstawiało luksus, wypoczynek, zabawę i radość klientów na jednym zdjęciu. Sztuką jest zrozumienie i nauczenie się wykorzystywania modela do tego, aby pokazać klientom najważniejsze zalety i funkcjonalności produktu.

Fotografia reklamowa wymaga takich ujęć, dzięki którym skupimy się głównie na produkcie lub proponowanej usłudze, a reszta pozostanie na drugim planie. Kluczem do uzyskania doskonałego zdjęcia jest praktyka, umiejętność pracy z modelami i doświadczenie. Gdy do reklamowania produktu wykorzystuje się modeli, fotograf musi jasno określić, w jaki sposób pozujący ma odnieść się do obiektu i wspólnie zaplanować cel działania. Wybrani modele powinni w jak najbardziej naturalny sposób pokazać możliwości skorzystania z usługi, ale również przekazać towarzyszące temu emocje. Nasi specjaliści posiadają kompetencje potrzebne do pracy z modelami, toteż zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Szczegóły dostępne pod linkiem: https://pixagency.pl/fotografia-reklamowa/.