Zdjęcia reklamowe dla ECS

Zdjęcia reklamowe dla ECS

Przedstawiamy realizację zdjęć reklamowych dla firmy Electronic Control Systems zajmującej się budową oraz modernizacją infrastruktury telekomunikacyjnej. Zdjęcia wykorzystywane są na stronie internetowej oraz na portalach społecznościowych.

Profesjonalna sesja biznesowa może odbywać się zarówno w grupie, jak i indywidualnie – w studio bądź też w siedzibie firmy. Charakter sesji zwykle ustalany jest przez wyznaczoną osobę decyzyjną w każdej organizacji. Wybierając rodzaj zdjęć biznesowych, ważne jest wcześniejsze ustalenie, w jakim celu takie zdjęcia mają zostać zrobione oraz jakiego efektu należy się po nich spodziewać. Sesja fotograficzna to jeden z kluczowych elementów budowania wizerunku firmy. Poprzez odpowiednie zasady kompozycji i wiedzę teoretyczną o obrazie możliwe jest skierowanie bezpośredniej wiadomości do potencjalnych klientów. Fotografia to medium, które najsilniej oddziałuje na oko odbiorcy. Inwestując w profesjonalnie wykonaną sesje biznesową, inwestujemy w przyszłość i rozwój naszej firmy.

Indywidualne zdjęcie biznesowe 

Pojedyncze zdjęcia biznesowe różnią się od grupowych tym, że zrobienie ich wymaga poświęcenia stosunkowo mniejszej ilości czasu na samo przygotowanie modeli. Główną ideą zdjęcia indywidualnego jest ukazanie twarzy osoby tak, aby wydobyć z jej mimiki i gestów jak najwięcej cech osobowości. Indywidualne portrety biznesowe mają za zadanie przedstawić każdego z pracowników jednostkowo – ich główne cechy, nastrój, aparycję. W portretach główny nacisk kładzie się na twarz modela. To ona reprezentuje firmę. Wszystko inne – tło, oświetlenie i odzież – powinny być proste i jednolite, aby nie odciągać uwagi odbiorcy.

Biznesowe zdjęcie w grupie

Zdjęcia grupowe są trudniejsze do wykonania, ponieważ do ich zrobienia potrzeba większej ilości oświetlenia sprzętowego oraz poświęconego czasu modelom. Fotografia tego typu stanowi świetny sposób na ukazanie osobowości firmy w jednym obrazie, który gromadzi wszystkich pracowników. Zdjęcie całego zespołu – czy to w trakcie wykonywania pracy, czy też podczas firmowej burzy mózgów – przyciąga uwagę odbiorców i pozwala na poznanie całego teamu od nieco innej strony. Czasem właściwa kompozycja fotografii oraz spójny ubiór modeli potrafią opowiedzieć historię zespołu lepiej niż opis „o firmie” lub „czym się zajmujemy” w firmowej witrynie. Zdjęcia grupowe pokazują cały sztab ludzi odpowiedzialnych za budowanie firmy oraz jej przyszłości. Dlatego tak ważna jest w tym przypadku współpraca i samodyscyplina wszystkich osób obecnych na sesji zdjęciowej.

Poprzez prezentację zespołu przekazujemy to, kim jesteśmy i co robimy w firmie. W zależności od profilu działalności oraz celu wykonywania tego typu fotografii, należy zastanowić się, jaki typ zdjęć – zdjęcia grupowe czy osobiste portrety – pasowałby lepiej do naszego biznesu.