Zdjęcia biznesowe dla Harmonic Media

Zdjęcia biznesowe dla Harmonic Media

Przedstawiamy realizację zdjęć biznesowych dla agencji marketingowej Harmonic Media, która świadczy strategie oraz kampanie marketingowe. Wykonaliśmy zdjęcia biznesowe, które poprawiły wizerunek pracowników oraz zdjęcia reklamowe na potrzeby strony internetowej oraz Social Media.

Fotografia biznesowa – z rekwizytem czy bez?

Decydując się na własną fotografię biznesową, zapewne – jak większość osób – zastanawiasz się, jak powinno wyglądać tego rodzaju zdjęcie. Można odpowiedzieć jednym słowem – profesjonalnie. Powiedziawszy to, rozumiemy jednak, że wielu profesjonalistów może z łatwością skorzystać z rekwizytów, aby uzyskać jaśniejszy obraz tego, kim są i czym się zajmują w sferze biznesowej. Pierwsze wrażenie ma ogromny wpływ, a im więcej możesz pokazać klientowi na fotografii, tym lepiej.

Mając to wszystko na uwadze, możesz postawić sobie pytanie, jakie rodzaje rekwizytów sprawdzą się w konkretnej sesji zdjęciowej. Pamiętaj również, że odejście od norm i sztywno przyjętych zasad, może okazać się świetnym sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji.

Nowoczesne spojrzenie na zdjęcie biznesowe

Postaw na nowoczesność i luz. Jest to doskonały wybór dla profesjonalistów, którzy mogą pozwolić sobie na połączenie elegancji z odrobiną luzu, co pozwala na uzyskanie ponadprzeciętnego efektu zdjęcia. Może być to coś tak prostego jak odmienna pozycja – np. ramię ułożone w linii nad kolanem – czy otoczenie współpracowników i burza mózgów. Możesz również skorzystać z otoczenia własnej firmy – tła w postaci sali konferencyjnej czy biblioteczki. Takie nieskomplikowane zabiegi zarówno pokażą cię w naturalnych, codziennych warunkach, jak również zaprezentują chęć rozwoju i mierzenia się z nowymi wyzwaniami.

Wykorzystaj meble – to najczęstszy, a zarazem najbardziej niedoceniany rekwizyt podczas biznesowych sesji fotograficznych. Zwróćmy jednak uwagę, że czujemy się swobodniej w umeblowanych pomieszczeniach, co niemal natychmiast jest widoczne na fotografii. Dodatkowo dzięki fotelom czy biurkom zdjęcia wyglądają realistycznie.

Rekwizyt jako część narracji

Włączanie rekwizytów do kompozycji obrazu jest potężną techniką odświeżania i ulepszania scenerii w fotografii. Niech użyty rekwizyt stanie się nienachalną częścią narracji, a wręcz przeciwnie – narzędziem do odblokowania kreatywności i rozładowania stresu towarzyszącemu sesji zdjęciowej.

Oczywiście, idealnie jest przygotować rekwizyty do konkretnej sesji zdjęciowej z wyprzedzeniem, jednak co jeżeli akurat tak się nie stanie? Cokolwiek posiadasz pod ręką – zadziała. Teczka z dokumentami, książka, telefon komórkowy czy laptop. Dzięki zastosowaniu powszechnych przedmiotów, wykorzystywanych w niemal każdym biurze, osoby fotografowane skupiają się na rekwizytach, a tym samym rozluźniają przed obiektywem aparatu. Nie bój się również postawić na eksperymenty i niekonwencjonalne pomysły fotografa, które pozwolą zaciekawić odbiorcę i przedstawić elementy Twojej pracy na różne sposoby.