Czym wyróżnia się packshot w fotografii produktowej?

Kiedy chcesz kupić produkt w sklepie internetowym, towarzyszące mu zdjęcie jest pierwszą rzeczą, na którą zwrócisz uwagę. Zatem w sytuacji osoby sprzedającej musisz postawić na produkty i zdjęcia, które najlepiej zaprezentują obiekt. Jeśli nie wiesz, w jaki sposób zaprezentować produkt, aby stał się on atrakcyjny dla potencjalnego klienta, w dzisiejszym artykule piszemy o packshocie – metodzie najczęściej wykorzystywanej w e-commerce.

Kompozycja obrazu gra pierwsze skrzypce

W latach dwudziestych ubiegłego wieku fotografia reklamowa przeszła wiele zmian i zrobiła ogromy krok naprzód, aby stać się tym, z czym obecnie mamy do czynienia. Niezależnie od branży, w jakiej działasz, jeśli chcesz sprzedać produkt, musi być on atrakcyjny już na pierwszy rzut oka. Dlatego tak ważne jest, aby zdjęcia produktowe podkreślały najważniejsze cechy towaru, prezentowały jego potencjał oraz unikalne funkcjonalności. Aby tak się stało, należy wziąć pod uwagę kompozycję.

Wydaje się proste, prawda? Jednak należy się dobrze zastanowić i rozsądnie przemyśleć to, jak chcemy pokazać to, co sprzedajemy.

Ostrość i tło

Musimy pamiętać o tym, że produkt musi znaleźć się w centrum uwagi. Nie ma tutaj miejsca na błędy w postaci nieostrego obiektu, dlatego przy zdjęciach produktowych należy zaopatrzyć się w solidny statyw z poziomicą. Tło w fotografii produktowej również powinno być neutralne, aby nie odciągać uwagi konsumenta, dlatego w takich sytuacjach idealnym rozwiązaniem jest właśnie packshot. Najlepszym rozwiązaniem będzie podjęcie współpracy z profesjonalnym fotografem, który zadba o wszystkie szczegóły i pomoże osiągnąć zamierzony cel: http://pixagency.pl/fotografia-reklamowa/.

Czym wyróżnia się packshot?

Packshot to niezwykle popularny rodzaj fotografii, wykorzystywany do przedstawiania produktu najczęściej w sklepie internetowym lub reklamie online. Fotografie packshotowe są zwykle bardzo proste, ponieważ ich głównym zadaniem jest podkreślenie produktu na jednolitym, białym lub czarnym tle. Specjalnie dobrane oświetlenie do tego rodzaju fotografii powoduje podkreślenie kształtu, kolorów, czyniąc produkt jeszcze bardziej pożądanym.

Dlaczego warto robić własne packshoty?

Nawet jeśli jesteś sprzedawcą i dostajesz gotowy zestaw zdjęć od producentów, warto wyróżnić się wśród konkurencji. Jeżeli umieszczasz zdjęcia na stronie internetowej lub aukcjach sprzedażowych, klienci z pewnością obdarzą cię większym zaufaniem i zainteresowaniem. Rynek e-commerce jest mocno nasycony, a konkurencja bardzo czujna. Jest to miejsce, w którym musimy być zauważeni, troszczyć się o swoje produkty i klientów.

Pieniądze należy inwestować mądrze w każdej dziedzinie, aby maksymalizować zyski. Jednak pieniądze zainwestowane w packshoty wysokiej jakości wyróżnią twoją firmę jako tę, która dba o swój produkt, usługi oraz klientów.

packshot
Menu